dimecres, 9 de març del 2016

AUTORETRAT LITERARI


Me encanta el Rock'n Roll
Me agraden grups com Pink Floyd i Metallica
Me agrada el Punk Rock
Me agraden grups com Green Day i NOFX
Me agrada dibuixar
No m'agrada que em comparen
No m'agrada la gent hipòcrita
Me agraden series com The Walking Dead i Sherlock
Me encanta Game of Thrones
Me agraden els còmics
Me encanta el cine
Me encanta el olor del café
No me agrada el café
Me agrada dir el que pense
No me agrada molt obeir
M'agraden artistes urbans com Banksy
No m'agraden els típics graffitis de noms que pinten per les ciutats
Me agrada molt el camp
Me encanta el olor que fa després de ploure
Me encanta el olor a barraqueta
Me agraden els animals
Me agrada lluitar pel que crec just
Me agrada el cine anglès
No me agrada el típic cine de hollywood
Me encanten les flors i la naturalesa
Me agrada Pixar
No me agrada Disney
Me encanta la ciència ficció
Me encanta Star Wars, Terminator, Matrix...
Me agrada el fred
Me agrada el color verd i el negre

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada