dimarts, 8 de març del 2016

50 ANIVERSARI



Aquest any es el 15 aniversari del nostre institut i per a celebrarlo hem fet diferents activitats, una d'elles va ser un dissabte, on vam fer una xicoteta lectura de poemes interpretant alumnes de diferents etapes, per exemple, jo havia de interpretar a una alumna de principis de la década dels setanta, per fer-ho em vaig vestir amb pantalons alts, una samarreta molt colorida del coll alt i sense mànigues, també portaba unes calces de color groc i sense oblidar uns calentadors ben colorits, amb això havia de pujar a l'escenari a llegir un poema, jo tenia uno de Antonio Machado que es diu "Recuerdo Infantil" i diu així:

Una tarde parda y fría 
de invierno. Los colegiales 
estudian. Monotonía 
de lluvia tras los cristales. 

Es la clase. En un cartel 
se representa a Caín 
fugitivo, y muerto Abel, 
junto a una mancha carmín. 

Con timbre sonoro y hueco 
truena el maestro, un anciano 
mal vestido, enjuto y seco, 
que lleva un libro en la mano. 

Y todo un coro infantil 
va cantando la lección: 
«mil veces ciento, cien mil; 
mil veces mil, un millón». 

Una tarde parda y fría 
de invierno. Los colegiales 
estudian. Monotonía 
de la lluvia en los cristales.

I òbviament aquesta activitat es feia junt a uns altres companys i acompanyada per la musica del grup del nostre institut.
Aquell dia també van parlar antics alumnes, antics professors i per a la nostra sorpresa el nostre actual alcalde Joan Ribó i un component de conselleria. Després ens vam dividir per grups  i vam anar a unes xarrades, per exemple a la que jo vaig anar, la donava Toni Navarro, i vam fer un taller de dansa. Mes tard un xicotet concert i ja una picaeta al bar de
Xavi.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada